Mamy dla Was kolejna propozycje. Tym razem wyzwanie od naszej instruktorki Karoliny!!!
Poniżej informacje na temat nowego wyzwania 

Hej!

Otrzymywałam od Was dość dużo wieści, że tęsknicie za rolką 🙂 wiedząc, że nie wszyscy je macie, nie chciałam wrzucać teraz rolowania jako części zajęć ze ZDROWEGO, dlatego pomyślałam o alternatywie 🙂

28 kwietnia zaczynamy WYZWANIE ROLOWANIE 

Codziennie o 12:00!!! czyli w same południe będę publikowała krótką sesję z rolowania- możecie wykonać je ze mną na live lub później- ważne, żeby tego samego dnia! LICZĘ PÓŹNIEJ NA MELDUNEK WYKONANEGO ZADANIA 

Będziemy iść wg. rozpiski, podczas wyzwania chciałabym Wam wytłumaczyć kilka zasad, podstaw i ciekawostek odnośnie naszych mięśni i powięzi.

CZEGO POTRZEBUJEMY PODCZAS WYZWANIA?

ROLKI

MAŁEJ PIŁKI (może być zwykła tenisowa piłka!)

KIJKA OD SZCZOTKI (TAK, to nie żart!!!)

JAKI ROLLER WYBRAC?

Jesli już jakiś masz, taki wystarczy. Wg mojej opinii najlepsze są rolki piankowe, bez wypustek, w sklepach sportowych często opisywane jako MED. Czy musisz taki zakupić, jeśli masz już w domu inny? NIE!

Jeśli nie masz rolki- masz kilka opcji:

1) zakupy

-co wybrać? oczywiście wg własnego uznania, ale podsyłam Ci kilka opcji, które wiem, że się sprawdzają i takie też na codzien polecam moim pacjentom w pracy 🙂

• https://4fizjo.pl/35-roller-gladki – dobra jakość adekwatnie do ceny!

• https://www.sport-shop.pl/walek-roller-do-cwiczen-epp-gymte…

• https://blackroll.com.pl/sklep/rolki tu już Mustangi wśród rolek, natomiast cena wiele wyższa- co kto woli..

• wiem od Was, że udało Wam się trafić świetne rolki w marketach typu Lidl, Biedronka-jesli natkniecie się robiąc zakupy, bierzcie!

2) ZRÓB TO SAM!

• https://www.magazynbieganie.pl/roller-masazu-3-materialy-3…/

• https://www.youtube.com/watch?v=d60Skidlbpc

• rurki pcv, inne twarde rury, które możecie znaleźć w piwnicy- jak najbardziej!

• możesz okrągłą butelkę wody napełnić na maxa piachem lub wodą

• JEŚLI MACIE SWOJE POMYSŁY-UDOSTĘPNIAMY DALEJ!

PO CO? JAKI JEST CEL ROLOWANIA?

Rolowanie, to metoda, która ma na celu rozluźnienie naszej powięzi, tkanki mięśniowej. Chodzi nam o regenerację, lepsze ukrwienie i zwiększanie mobliności oraz możliwości układu ruchu. Powięź i mięsień nie może być za bardzo rozluźniony oraz zbyt napięty. Trzeba odnaleźć balans. Zbyt duże napięcie tkanek miękkich prowadzi nas do dysfunkcji, przykurczów, gorszej ruchomości, kontuzji, ale też nadmiernego zmęczenia oraz stopowiania rozwoju swoich mozliwości treningowych!!! Ograniczony zakres ruchu jest ściśle powiązany z występującymi bólami w aparacie ruchu człowieka. Całe nasze ciało to jedność, a (co powtarzam często) trening to nie tylko pot i wysokie tętno 🙂. Regenracja mięsniowa i walka o mobilość tkankową od dawna jest nieodzowną częścią mądrego treningu.

KTO Z WAS W TO WCHODZI RAZEM ZE MNĄ?

**KOCHANI, jeśli macie jakieś pytania, to piszcie, a ja chętnie podczas wyzwania Wam wiele wyjaśnię 🙂

Buziaki, Karolina

Drogi Użytkowniku,

O Twoje dane, które podajesz dobrowolnie, dba Gminny Ośrodek Sportu Turystyki i Rekreacji w Rzgowie (Administrator Danych Osobowych). W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych na adres poczty elektronicznej  ido@gostir-rzgow.pl . Każde pismo adresowane do Inspektora jest rejestrowane i na pewno trafi do adresata. Jeżeli chcesz uzyskać pełną informację kliknij TUTAJ

 

PRZEJDŹ DO SERWISU

Korzystając z tej strony akceptujesz pliki cookies. kliknij aby uzyskać więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close